Tal i com s’expressa al mòdul i el fet que alguns investigadors han demostrat la relació entre la construcció de models i models mentals (Frederiksen i White, 1998; Mellar, Bliss, Boohan, Ogborn i Tompsett, 1994; White, 1993), en la realització d’aquestes activitats estem utilitzant una varietat d’eines per construir models físics, visuals, lògics . . . dels fenòmens que experimentem, que es confereix l’oportunitat d’operacionalitzar i externalitzar els models mentals, el que ha suposat, permés o facilitat el canvi conceptual.
En relació al compromís conceptual previ, crec que he tingut clar des de l’inici de l’assignatura que aquest no era elevat, perquè percebeixo la necessitat de canvi donat que existeixen desequilibris en les meves creences o informacions personals que em fan adonar-me de la necessitat de canvi, el que em proveeix d’una intencionalitat de canvi conceptual. L’única cosa que en alguns moments desvia o mimba aquesta intencionalitat (que no pas la necessitat) és la temporalització dels aconteixements o les dinàmiques d’alguns moments d’aprenentatge.
En relació al compromís conceptual previ, crec que he tingut clar des de l’inici de l’assignatura que aquest no era elevat, perquè percebeixo la necessitat de canvi donat que existeixen desequilibris en les meves creences o informacions personals que em fan adonar-me de la necessitat de canvi, el que em proveeix d’una intencionalitat de canvi conceptual. L’única cosa que en alguns moments desvia o mimba aquesta intencionalitat (que no pas la necessitat) és la temporalització dels aconteixements o les dinàmiques d’alguns moments d’aprenentatge.
No hay comentarios:
Publicar un comentario